آخرین اخبار

رئیس هیات تیراندازی تهران: اگر در اساسنامه نوشته شده وظیفه تهیه مسکن دارم از من شکایت کنند

رئیس هیات تیراندازی استان تهران گفت: به لحاظ سازمانی وظیفه تهیه مسکن ندارم اگر این طور باشد ورزشکار از من شکایت کند.

اشتراک گذاری
01 آذر 1402
کد مطلب : 9637

علی‌اصغر زرگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه ۲ ورزشکار تفنگ و تپانچه از او به خاطر وعده‌های محقق نشده گلایه دارند، عنوان کرد: ما به کسی اعداد و ارقام نگفتیم. قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو به ورزشکاران تیراندازی تهران ۱۰ میلیون تومان دادیم. ما نه ردیف بودجه داریم نه چیزی اگر هم تقدیر می‌کنیم به خاطر این است که بدانند ما به فکر آنها هستیم.

*قرار است در مراسمی از امیرانی تجلیل کنیم

رئیس هیات تیراندازی استان تهران در پاسخ به این سوال که چرا در این مراسم به شرمینه چهل‌امیرانی ۵ میلیون تومان داده شده و بقیه ۱۰ میلیون گرفته‌اند، عنوان کرد: ما بعد از اینکه او سهمیه المپیک گرفت ۵ میلیون دادیم و قبل از بازی‌های آسیایی هم ۵ میلیون. البته قرار است با هماهنگی اداره کل آذرماه مراسمی بگیریم و هدیه‌ای به امیرانی خواهیم داد. هدیه‌ای که قبلا داده شده پاداش کسب سهمیه نبود. ما حتی بعد از مدال او در مسابقات جهانی به خانه‌اش رفتیم و دسته گل بردیم. 

* قول زمین و مسکن به کسی ندادیم

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی براینکه جوهری خو گفته که شما قول زمین و خانه داده‌اید، تصریح کرد: نه، ما قول زمین و مسکن به هیچ شخصی ندادیم. گفتیم اگر المپیک مدال بیاورید می‌توانیم از استانداری کمک کنیم. شاید اشتباه متوجه شده‌اند. 

* خدمتی گفت توقعی ندارم حال مرا بپرسید کافیست

زرگر افزود: جواد فروغی که از استان ایلام بود به او هیچ چیزی ندادند. او به من گفت به من چیزی ندادند اما تهران خوب رسیدگی می‌کند و حالا ورزشکار تهران شده است. نجمه خدمتی می‌گفت خراسان جنوبی اصلا حال مرا نمی‌پرسد و از امروز عضو آنجا نیستم و خواهش کرد عضو تهران باشم. گفت توقعی ندارم و همین که حال مرا بپرسید کافیست. هیچ رشته‌ای از مربیان تقدیر نکرد اما ما این کار را انجام دادیم. 

* به لحاظ سازمانی وظیفه ندارم به ورزشکار ملی مسکن بدهم

رئیس هیات تهران با بیان اینکه ورزشکاران ملی در اختیار فدراسیون هستند، خاطرنشان کرد: آنها چه تقدیری کردند؟ اینها ورزشکار ملی هستند و در اختیار فدراسیون و کمیته. ما هم اگر تقدیر می‌کنیم به خاطر اینکه آنها را دوست داریم. به لحاظ سازمانی وظیفه‌ای برای من تعیین نشده که باید به ورزشکار ملی مسکن بدهم. وظیفه من تامین بودجه و سلاح تیم ملی نیست البته برای استان جهت شرکت در مسابقات قهرمان کشوری امکانات را تهیه می‌کنیم. پس فدراسیون چه نقشی دارد؟ وزارت ورزش به فدراسیون میلیاردی اعتبار می‌دهد اما به هیات‌ها یک ریال نمی‌دهد. این را هم من با چنگ و دندان می‌گیرم و به بچه‌ها می‌دهم. قبلا اینجور نبود و به ورزشکار ملی هدیه نمی‌دادند اما من ورزشکار بودم و شرایط آنها را می‌دانم. من فقط می‌خواهم بدانند به فکر آنها هستیم.  

وی افزود: اگر در اساسنامه نوشته شده من باید به ورزشکار ملی مسکن بدهم، بروند و شکایت کنند. برای یلدا سلیمانی که به تیم ملی دعوت شده اسپانسر گرفتم تا المپیکی شود. من این گونه حمایت کردم و حالا تعجب می‌کنم چنین حرف‌هایی زده‌اند. 

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفت =